איך לבחור קבלן שיפוצים מומלץ?

מיהו קבלן שיפוצים?


אם החלטתם לשפץ את הבית ואתם מתחילים לתכנן את העבודות, כנראה שכבר הבנתם שלא מעט אנשי מקצוע עומדים על הפרק. תידרשו להיעזר בצבעי, אינסטלטור, חשמלאי, רצף ועוד. קבלן שיפוצים בסופו של דבר, הוא האדם שאחראי על ניהול בפועל של כל עבודת השיפוץ, ותחתיו יעבדו אנשי המקצוע האחרים. קבלן השיפוץ עם כך, מייצג את הלקוח מול אנשי המקצוע ולכן הוא האחראי הבלעדי לטיב התוצאה הסופית של העבודה. בחירת קבלן שיפוץ עם כך, היא בחירה משמעותית במיוחד שחשוב לבצע נכון. אז איך בוחרים קבלן שיפוץ?

ניסיון עבר וחוות דעת


בסופו של דבר, קבלן שיפוץ שנחל הצלחות בעבר הוא כנראה אדם שיעניק עבודה מצוינת עבור השיפוץ שלכם. לכן, כשאתם מתלבטים בין קבלני השיפוצים השונים חשוב שתבחנו את אתר העסק שלהם ובמידת הצורך אם באלה מתוארים פרויקטים בהם הם לקחו חלק והאופן בו הם צברו את ניסיונם. בנוסף, חפשו אחר ביקורות שהם צברו מלקוחות עבר בדף העסק שלהם בגוגל, באתר וברשתות החברתיות. באופן כזה, תוכלו להיות בטוחים שתעשו את הבחירה הנכונה.

הסמכה


כשמדובר בעבודת שיפוץ, לא נרצה כמובן ללכת על קבלן שיפוצים חובבן. לכן, כשאתם מתלבטים בין הקבלנים השונים חשוב שתוודאו שמדובר בקבלן עם הסמכה מקצועית. דרך לבחון את מקצועיות הקבלן היא לבחון אם מדובר בקבלן שיפוצים רשום. על אף שחלק משמעותי קבלני השיפוצים בפועל לא רשומים כיוון שמדובר בעניין בירוקרטי מורכב, אלו שרשומים בפועל, הם בהכרח אנשי מקצוע מנוסים בתחום.

יחסים בינאישיים מעולים


קבלן השיפוצים שלכם הוא האיש שצפוי לייצג את האינטרסים האישיים שלכם מול אנשי המקצוע ולוודא שהעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. בסופו של דבר, לכל אחד מאנשי המקצוע שמעורבים בפרויקט האינטרסים האישיים שלו שנובעים מרצון בסיסי לחסוך בכסף ובזמן. לכן, ישנה חשיבות בהעסקת קבלן שיפוצים עם יחסים בינאישיים מעולים שיוכל לוודא שהעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר ובכל זאת – לשמור על חיוך. דרך פשוטה לבחון את העניין היא פשוט לשוחח עם הקבלן ולראות איזה רושם הוא משאיר עליכם. יתרה מכך שהוא עתיד לעבוד מול אנשי המקצוע, הוא צפוי גם להתנהל מולכם בשגרה – גם מהבחינה הזאת חשוב שיהיה מדובר באדם נעים וענייני.

איפה אפשר להתחיל לחפש?


הדרך הכי טובה למצוא קבלן היא כמובן דרך המלצה של חבר או קרוב משפחה. עם זאת, במקרים רבים לאנשים הקרובים אלינו אין המלצה שכזו ולכן, נהוג לפנות לאינטרנט. על מנת למצוא את איש המקצוע תוכלו להתחיל לחפש באינדקסים מוכרים כמו מידרג או המקצוענים, או לחילופין להעמיק ברשתות החברתיות. בהצלחה!

 

קבלן שיפוצים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
מורנו לוי
מורנו לוי

מורנו לוי בעל חברת מורנו ובניו שיפוצים מנגיש לכם מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לשפר את הידע בעולם הבינוי, השיפוץ והקבלנות. אנו מאמנים שלקוחות המודעים לתחום, יוכלו לזהות ולמנוע תקלות או ליקוים ולעלות על כך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר