מיהו קבלן אינסטלציה ומתי ניעזר בו?

מיהו קבלן האינסטלציה?


קבלן האינסטלציה הוא איש המקצוע אשר מתכנן פריסה של קווים וצנרת אינסטלציה בהתאם לתשתית קיימת או נוכח תכנון של תשתית חדשה. מדובר באיש המקצוע אשר מייעץ בעת תכנון העבודה וחשוב לא פחות, מוודא שהיא נעשית כראוי בשטח. ולכן, ישנה חשיבות בבחירת קבלן אינסטלציה שהוא בעל יחסי אנוש מעולים, שיידע לייצג את שיקולי הלקוח אל מול האינטרסים של בעלי המקצוע שמעורבים בעבודה.

מה ההבדל בין קבלן אינסטלציה לאינסטלטור?


אם שיפוץ גדול עומד על הפרק, כנראה שהבנתם שאתם זקוקים לנציגות מומחית באינסטלציה שתבוא לעזרתכם. חשוב עם זאת לדעת, שאינסטלטור כנראה לא צפוי להעניק לכם את העזרה שאתם צריכים. בעוד שקבלן אינסטלציה אמון על תכנון וייעוץ של פרויקטים גדולים וניהול של אנשי המקצוע המעורבים בו, עבודתו של האינסטלטור ממוקדת יותר. כך למשל, תקלות כמו סתימה, פיצוץ צנרת או נזילה הם לא דברים שקבלן אינסטלציה ייטפל בהם, אך אינסטלטור כמובן יספק לכם עבור אלה מענה.

מתי נזמין קבלן אינסטלציה?


הזמנה של קבלן אינסטלציה תיעשה במצב בו נעשית בנייה של בית חדש, או שישנו שיפוץ צנרת משמעותי שעומד על הפרק. כך למשל, במידה ואתם מתכננים לבצע שיפוץ משמעותי בדירה שבמהלכו נדרשת החלפה של הצנרת במטבח, בשירותים ובמקלחת, חשוב להזמין קבלן אינסטלציה שיתכנן נכונה את פריסת התשתית. בסופו של דבר, תכנון נכון של פריסת התשתית ווידוא שהעבודה נעשית כראוי, צפויה לאורך זמן לחסוך לכם לא מעט הוצאות.

איך בוחרים את הקבלן הנכון?


בדומה לבחירת אנשי מקצוע נוספים, גם כשמדובר בבחירת קבלן אינסלטציה, אנשים רבים לא יודעים איפה להתחיל לחפש. לפני הכל, גם במידה ואין לכם המלצה מחבר קרוב על קבלן איכותי, חשוב לדעת שגם באינטרנט תוכלו למצוא מגוון קבלנים שיותר מישמחו להעניק לכם את הסיוע שלו אתם זקוקים. באינדקסים כמו מידרג או המקצוענים תוכלו למצוא מגוון קבלני אינסטלציה מומלצים ובמנועי החיפוש והרשתות החברתיות אף המלצות וחוות דעת על אלה.

כשאתם מתלבטים בין הקבלנים השונים חשוב לקחת בחשבון את הניסיון שהם צברו, הביקורות והיחסים הבינאישיים שמאפיינים אותם. מדובר בסופו של דבר באדם שצפוי לא רק לתכנן את מתווה העבודה אלא גם לוודא שזו יוצאת לפועל – לכן חשוב שיהיה מדובר באדם אסרטיבי, ענייני וחביב.

בנוסף, לכל קבלן אינסטלציה חייב להיות אישור שמהווה אסמכתא לכך שמדובר בקבלן שהוא מוסמך. וודאו כשאתם מתלבטים בין הקבלנים השונים כי הקבלן המדובר מחזיק את התעודות הנדרשות וביטוח על מנת לוודא שמדובר באיש מקצוע רציני שעובד על פי חוק.

 

קבלן אינסטלציה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
מורנו לוי
מורנו לוי

מורנו לוי בעל חברת מורנו ובניו שיפוצים מנגיש לכם מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לשפר את הידע בעולם הבינוי, השיפוץ והקבלנות. אנו מאמנים שלקוחות המודעים לתחום, יוכלו לזהות ולמנוע תקלות או ליקוים ולעלות על כך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר