פתיחת סתימות בעזרת אינסטלטור

אינסטלטור הוא מי שמתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקון של צנרת. אחת מהאחריות העיקריות שלהם היא לפתוח סתימה בצינור שנסתם. צינורות עלולים להיחסם מסיבות שונות. ייתכן שהם נפגעו משורשי עצים, או שהם נפגעו בטעות על ידי ציוד בנייה במהלך עבודת חפירה. עם זאת, הסיבה השכיחה ביותר היא כאשר שומן בישול ושומן אחר נשפכים לביוב. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשמור על ניקוז וצינורות נקיים, אבל זה יכול להיות קשה לעשות זאת בעצמנו. כאשר הניקוז והצנרת חסומים, הם עלולים לגרום נזק רב לביתכם. אם יש לך אינסטלטור שנכנס, הוא יוכל לפתוח את הסתימות בקלות.

במה מתמחים אינסטלטורים?

אינסטלטור הוא מומחה בתיקון בעיות אינסטלציה, הכולל פתיחת סתימות בקלות. הם יוכלו לפנות כל סתימה או פסולת שעלולים לחסום את הצינורות שלך ולהחזיר אותם למצבם המקורי. האינסטלטור היה מרכיב בהרבה משקי בית כבר עשרות שנים. הם עוזרים לפתוח סתימות ולתקן בעיות בצינורות. אינסטלטור הוא איש מקצוע המתמחה בהתקנה ותחזוקה של צנרת, מערכות אינסטלציה ושאר מתקנים המובילים מים, גז או ביוב. ישנן מספר סיבות שבגללן אולי תצטרך לקרוא לאינסטלטור. אם אתה שם לב שהאסלה שלך סתומה, למשל, זה יכול להיות בגלל חפץ שנשטף באסלה. זה יכול להיות שאתה צריך אינסטלטור כדי להסיר את החסימה מהאסלה. אם הכיור שלכם דולף כבר זמן מה ונראה שאין סוף באופק, ייתכן שהדבר נובע גם מחסימה בצנרת שצריך להסיר על ידי אינסטלטור מקצועי. אם יש לכם ניקוז סתום, חשוב להזעיק עזרה מקצועית. אתה לא יכול פשוט להמשיך לשפוך כימיקלים לביוב כי זה לא יפתור את הבעיה. האינסטלטור ישתמש במגוון כלים כדי לשחרר את סתימת הניקוז ולפנות סתימות. הם עשויים להשתמש בבוכנה, סילון מים או מקדחה (סוג של נחש) כדי לשחרר את הסתימה. לאחר מכן הם יפנו את כל החומרים שחוסמים את הצינור לפני שיחליפו את הצינור בחדש. בעיה נפוצה היא שצינורות נסתמים. אינסטלטור יבוא וישתמש בכישוריו כדי לפתור את הבעיה.

למה דווקא אינסטלטור?

אינסטלטור הוא איש מקצוע המתמחה בהתקנה ותחזוקה של מערכות אינסטלציה. האינסטלטורים אחראים על התקנה, תיקון ותחזוקה של מערכות מים, גז וצנרת אחרות המובילות נוזלים, גזים וביוב. אינסטלטור הוא מומחה בתחום זה. הם יכולים לעזור לך עם כל סוג של בעיית אינסטלציה שאתה עלול להיתקל בהם כמו ביוב סתום או צנרת דולפת. יש אנשים שקוראים להם "מתקן-עליון" כי הם יכולים לתקן כל דבר, החל משירותים שבורים ועד ברזים דולפים ועד צנרת סתומה. חשוב לדעת שהאינסטלטור אינו תחליף לחשמלאי. הם שני אנשי מקצוע שונים עם כישורים שונים. האינסטלטור יכול רק לפתוח סתימות, בעוד שהחשמלאי יכול לתקן הכל, מחיווט לקוי ועד נורות שבורות. אינסטלטור יכול להיות מומחה באינסטלציה למגורים או מסחריים, או להתמחות בפן מסוים אחד של המקצוע כמו צנרת גז, טיפול במים או ניקוי ניקוז.

אינסטלטור
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
מורנו לוי
מורנו לוי

מורנו לוי בעל חברת מורנו ובניו שיפוצים מנגיש לכם מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לשפר את הידע בעולם הבינוי, השיפוץ והקבלנות. אנו מאמנים שלקוחות המודעים לתחום, יוכלו לזהות ולמנוע תקלות או ליקוים ולעלות על כך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר