איך לצבוע את הדירה?

צביעת דירה היא דרך מצוינת לרענן חלל ולגרום לו להרגיש חדש. זו יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד אם אינך רגיל לתהליך. עם זאת, עם 6 השלבים האלה, הדירה שלך תיראה כמו חדשה תוך זמן קצר!

1. הסר רהיטים וכסה את הרצפה במטליות טיפה או עיתון.

2. שטפו את הקירות במים וסבון לפני צביעתם. הסר תחילה כל צבע רופף או לכלוך עם מברשת קרצוף רכה או סמרטוט לח.

3. תמרח את הקירות על ידי מריחת פריימר לכל מטרה עליהם תחילה לפני מריחת צבע לבחירה מעליו

4. כאשר צובעים שטחים גדולים, השתמש ברולר לכיסוי חלק; כאשר צובעים אזורים קטנים יותר, השתמש במברשות (מברשות צבע) במקום זאת

5. אם אתה משתמש בצבע לטקס, המתן לפחות 24 שעות לאחר הצביעה לפני חשיפת המשטח למים

6. הימנעו משימוש ביותר מדי צבע בבת אחת: שכבות צבע דקות יתנו

אז מה הדרך הנכונה ביותר לצבוע את הדירה?

צובעים תחילה את הקירות ולאחר מכן את הגזרה. חשוב להשתמש בפריימר כדי לוודא שהצבע נדבק לקיר. השתמש ברולר לשטחים גדולים ובמברשת לאזורים קטנים. אם אתה צובע על צבע ישן, עדיף לשייף או לגרד את כל הצבע הישן לפני הצביעה. המתן לפחות 24 שעות לפני שתשים משהו על הקירות שנצבעו לאחרונה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להסיר את כל הרהיטים מהחדר. על מנת למנוע קבלת צבע על הרצפה, כסו אותה בגליונות נייר, פלסטיק או קרטון. ראשית, השתמשו ברולר וכסו את הקירות בשכבה דקה של צבע. הניחו לו להתייבש לפני מריחת שכבה נוספת. כעת ניתן להתחיל לצבוע את התקרה ומשטחים נוספים שלא ניתן להגיע אליהם באמצעות רולר. צבע הוא צורת הקישוט הנפוצה ביותר בדירה. צביעה היא דרך קלה וחסכונית יחסית לשנות את מראה החדר.

ישנן דרכים רבות ושונות לצבוע דירה, אך הדרכים הנפוצות ביותר הן עם צבע לטקס או צבע על בסיס שמן. צבעי לטקס זולים וקלים יותר לשימוש, אך לצבעים על בסיס שמן יש כיסוי טוב יותר ולא יתקלפו באותה קלות בתנאי לחות.

איך לצבוע את הדירה? זו שאלה שאנשים רבים שאלו את עצמם

ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך חשוב לקחת בחשבון את הזמן והכסף שתרצו להשקיע בפרויקט. צבע הוא דרך לא יקרה לשנות חדר, אבל זה יכול לקחת הרבה זמן אם אתה עושה את זה בעצמך. תזדקק להרבה זמן לתקופות יבשות בין שכבות, ואולי לא תרצה להתמודד עם הבלגן שציור יכול ליצור. אפשרות נוספת היא הזמנת צבעי מקצועי, אשר יהיה יקר יותר אך יחסוך לכם זמן וטרחה. אם אתם מתכננים להשכיר את המקום שלכם לאחר הצביעה, אז כדאי לשקול האם בעל הבית שלכם יאפשר כל סוג של צבע על הקירות לפני שתחליטו איזו שיטת צביעה מתאימה למצבכם.

איך לצבוע את הדירה שלך
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
מורנו לוי
מורנו לוי

מורנו לוי בעל חברת מורנו ובניו שיפוצים מנגיש לכם מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לשפר את הידע בעולם הבינוי, השיפוץ והקבלנות. אנו מאמנים שלקוחות המודעים לתחום, יוכלו לזהות ולמנוע תקלות או ליקוים ולעלות על כך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר