שיפוץ דירה לאחר שריפה

שריפה יכולה להיות אירוע טראומטי עבור כל אדם. זה גם יכול לגרום לנזק חמור לרכוש של האדם. לאחר שריפה, יש צורך שאדם ייקח את הזמן והמאמץ כדי להפוך את הדירה לבטוחה ולמגוריה שוב. לאחר השריפה עדיף להזמין חשמלאי או אינסטלטור בהקדם האפשרי. אם יש נזקי מים, אז כדאי לפנות לחברה מקצועית לשיקום נזקי מים שתעזור בתהליך הניקיון. אם יש כתמי עשן ופיח על הקירות, אז אולי תצטרך לצבוע מחדש את הדירה שלך או לשכור מישהו אחר שיוכל לעשות את העבודה בשבילך. כדאי גם להזמין מדביר אם יש סימן של טרמיטים או מזיקים אחרים בבית. הצעד הראשון הוא לבצע בדיקה יסודית של המבנה. המפקח יוכל לומר לך אם המבנה תקין מבחינה מבנית, אם יש בעיות אחרות בנכס, ומה העבודה שצריך לעשות. לאחר מכן יש להזמין קבלן מוסמך. הקבלן יעריך את הנזק וייתן לכם הצעת מחיר כמה יעלה לתקן את הדירה שלכם. אם אין לך מספיק כסף בתקציב שלך, הם עשויים להציע תוכנית שתוכל להחזיר אותך על הרגליים בהקדם האפשרי.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להעריך את הנזק:

צריך לברר מה נפגע בשריפה ומה צריך להחליף. שריפה עלולה לגרום לנזק רב, אבל זה לא אומר שצריך לחיות איתה או להוציא הון תועפות בתיקון. אם הדירה שלך נפגעה בשריפה, אולי תוכל להיעזר בביטוח או בחברת הביטוח של בעל הבית שלך. למרבה הצער, אם הנזק גדול, ייתכן שתצטרך לעבור דירה לזמן מה עד לסיום התיקונים. הדבר הראשון שעליך לעשות לאחר שריפה הוא להתקשר לחברת הביטוח שלך. הם יספקו לך את המידע הדרוש לגבי מה שצריך לעשות הלאה. לאחר מכן, אתה צריך לעשות מלאי של כל החפצים שלך ולראות מה אפשר להציל ומה לא. כמו כן יש לפנות למשטרה ולמכבי האש על מנת להגיש דיווח על האירוע. כדאי לפנות גם לבעל הבית או לבעל הבניין אם אתם גרים בבניין דירות כדי שיוכלו להתחיל בתהליך השיפוץ שלו לאחר שקיבלו אישור מחברת הביטוח.

מה לעשות אחרי שריפה בדירה?

לאחר שריפה בדירה, חשוב לקרוא לאיש מקצוע שיעריך את הנזק. הם יוכלו להגיד לכם מה צריך לתקן לפני שמתחילים בשיפוץ הדירה. הצעד הראשון הוא בדרך כלל הסרת עשן ופסולת שנותרו מהבניין. השלב הבא הוא להעריך את הנזק שנגרם ולהבין כמה יעלה לתקן אותו. ישנם שני סוגים של נזקי שריפה: מבני ולא מבני. נזק מבני יכול לכלול כל דבר שמשפיע על שלמות הבניין, כגון בסיס סדוק או מסגרת שרופה. נזקים לא מבניים יכולים לכלול דברים כמו נזקי מים או עשן, שמתקנים בקלות רבה יותר מאשר מבניים. השלב הבא הוא לקבל הערכות עבור כל התיקונים הללו ולאחר מכן להתחיל עם כל מה שצריך לעשות קודם – כמו החלפת קיר גבס בסלון שלך אם נגרם נזק מים משריפה במטבח שלך או החלפת ריצוף אם היה נזק עשן או מים על הרצפות שלך.

שיפוץ דירה לאחר שריפה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
מורנו לוי
מורנו לוי

מורנו לוי בעל חברת מורנו ובניו שיפוצים מנגיש לכם מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לשפר את הידע בעולם הבינוי, השיפוץ והקבלנות. אנו מאמנים שלקוחות המודעים לתחום, יוכלו לזהות ולמנוע תקלות או ליקוים ולעלות על כך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר