מה ההבדל בין דשא סינטטי לבית לדשא טבעי?

דשא סינטטי הוא סוג של דשא מלאכותי העשוי מפוליאתילן, פוליפרופילן או פוליוויניל כלוריד. זה יכול לשמש למגרשי ספורט, מדשאות למגורים ונכסים מסחריים. דשא טבעי הוא סוג של צמח שגדל על הקרקע שנים רבות ויש לו שורשים שצומחים עמוק לתוך האדמה. אין צורך להשקות או לדשן דשא סינטטי כמו שעושה דשא טבעי. כמו כן, אין צורך לכסח אותו לעתים קרובות כמו שעושה דשא טבעי. דשא סינטטי יכול להחזיק מעמד עד 10 שנים ללא צורך בתחזוקה בעוד דשא טבעי זקוק לתחזוקה כל שנה או שנתיים.

למה לבחור בדשא סינטטי?

דשא טבעי יקר יותר מדשא סינטטי מכיוון שלוקח זמן וכסף לתחזק אותו כל שנה או שנתיים. דשא סינטטי עשוי מחומר פלסטי המחקה את המראה של דשא טבעי. הוא משמש בדרך כלל בגני שעשועים ואזורים חיצוניים אחרים שבהם עלות התחזוקה גבוהה. לדשא טבעי עלות תחזוקה גבוהה יותר אך הוא גם נראה ריאליסטי יותר מדשא סינטטי. הדרך הטובה ביותר לטפל בדשא טבעי היא על ידי כיסוח והשקייתו באופן קבוע. ניתן לראות את ההבדל בין דשא סינטטי לטבעי במראה, תחזוקה והשפעה סביבתית. דשא סינטטי נועד להיראות ולהרגיש כמו דשא טבעי, אך הוא אינו דורש תחזוקה. הוא עשוי גם מילוי פלסטיק או גומי שמודבק לחומר הגיבוי ואינו זקוק למערכת השקיה כלשהי. דשא טבעי זקוק לתחזוקה רבה, כולל השקיה, כיסוח ודישון. זה גם דורש הרבה מקום.

מה חשוב לדעת על דשא סינטטי?

דשא סינטטי הוא דשא מלאכותי אשר ניתן להתקין באתרים בהם דשא טבעי אינו יכול לצמוח משום מה. התכונה העיקרית שלו היא שהוא אינו דורש מערכת השקיה או כיסוח, אך אין לו אותה תחושה כמו דשא טבעי ואינו יכול לשמש לפעילויות ספורט כמו כדורגל או כדורגל. דשא סינטטי הוא דשא מלאכותי העשוי מחומרים סינתטיים. זה נקרא גם "דשא מזויף" מכיוון שהוא נראה כמו דשא אמיתי אבל אין צורך להשקות, לדשן או לכסח אותו.

דשא טבעי, לעומת זאת, צריך להשקות ולדשן. זה גם דורש יותר תחזוקה מאשר דשא סינטטי. דשא סינטטי הוא חומר מעשה ידי אדם הדומה לדשא טבעי. הוא עשוי מסיבי פוליאתילן או פוליפרופילן ויש לו גב פלסטיק. דשא טבעי גדל מזרעים, אשר נכסחים לאחר מכן כדי שהדשא ייראה מסודר ומסודר. דשא סינטטי נקרא גם דשא מלאכותי. הוא עשוי מסיבי פוליאתילן ופוליפרופילן שנחתכים לחתיכות זעירות, מעורבבים בחול או סיליקה, ולאחר מכן מחוממים עד שהם יוצרים מסה מתמצקת. דשא סינטטי מותקן בדרך כלל על גבי משטח קיים כמו בטון או אספלט. דשא טבעי מורכב מלהבים של צמחים טבעיים כמו שיפון, חיטה או עשב כחול. ניתן לגדל אותו בשדה או על גבי מדשאה. דשא טבעי קיים כבר אלפי שנים וזה עדיין הבחירה המועדפת על בעלי בתים רבים מכיוון שהוא דורש פחות תחזוקה מדשא סינטטי.

דשא סינטטי
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
מורנו לוי
מורנו לוי

מורנו לוי בעל חברת מורנו ובניו שיפוצים מנגיש לכם מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לשפר את הידע בעולם הבינוי, השיפוץ והקבלנות. אנו מאמנים שלקוחות המודעים לתחום, יוכלו לזהות ולמנוע תקלות או ליקוים ולעלות על כך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר