בחירת אסלה – כבר לא מה שחשבתם 

שירותים עברו דרך ארוכה ממוצאם הצנוע. הם כבר לא רק פונקציונליים, הם עכשיו חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו.

בחירת האסלה הנכונה היא תהליך שיש לגשת אליו בזהירות ובשיקול דעת. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת האסלה המושלמת לצרכים שלכם, כולל גודל, סגנון ותקציב.

קיימים כיום בשוק סוגים רבים ושונים של שירותים. זה יכול להיות קשה לקבוע איזה מהם הכי מתאים מבלי לעשות קצת מחקר קודם. הפעם נדריך אתכם בתהליך בחירת האסלה המושלמת לצרכיכם, כך שלא תגיעו עם חרטה על מוצר שאינו מתאים לאורח חייכם.

שירותים הם החלק החשוב והבלתי נמנע בחיינו. בחירת אסלה היא תהליך מורכב. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת אסלה.

דגמים ועיצובים של אסלות

אם עד היום הייתם בטוחים שאסלות הן משהו סטנדרטי וקבוע, תתפלאו לגלות שיש לא מעט דגמים ועיצובים מרשימים של אסלות שכדאי להכיר.

השירותים הם חלק חשוב מהבית ומקום בו אנו מבלים זמן רב. זה לא משהו שאנחנו חושבים עליו לעתים קרובות, אבל זה משהו שאנחנו משתמשים בו כל יום.

קיימים בשוק כיום דגמים ועיצובים רבים ושונים של שירותים. הם נעים בין שירותים מודרניים למסורתיים במראה, והם מגיעים גם במגוון סגנונות. הסגנון הפופולרי ביותר כיום הוא האסלה בשני חלקים, בעלת קערה נפרדת ומיכל. הסגנון הנוסף שאנשים מעדיפים הוא האסלה בחתיכה אחת, שבה הן הקערה והן המיכל משולבים ביחידה אחת. עיצוב שני חלקים פופולרי יותר מכיוון שניתן למקם אותו קרוב יותר לקיר מאשר עיצוב מחלק אחד, כך שהוא משאיר יותר מקום לפריטים אחרים בחדר האמבטיה.

החומרים המשמשים לשירותים אלה השתנו גם הם עם הזמן, כאשר חברות מסוימות משתמשות בחומרים ממוחזרים או אפילו במוצרים מתכלים כמו עמילן תירס או סיבי במבוק, אחת מהן היא אסלה חמת טורנדו ששינתה את ההיבט שהיה לרבים עד היום על אסלות, בזכות יכולת השטיפה החזקה, עיצוב מרשים וחומרי גלם איכותיים ועמידים במיוחד.

אסלה – חלק בלתי נפרד מחדר האמבטיה

חדרי אמבטיה הם חללים שלעיתים מוזנחים בתהליך העיצוב. זה חבל כי חדרי אמבטיה יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף צבע ואופי לבית. אין לראות בחדרי אמבטיה רק חללים תועלתניים.

יש הרבה דברים שאפשר לעשות עם עיצוב חדר האמבטיה כדי להפוך אותו למהנה יותר עבורכם ועבור האורחים שמגיעים אליכם. זה כולל שימוש באסלות מעוצבות שיתאימו לעיצוב הכולל של חדר האמבטיה, יחד עם זאת החומרים הנכונים ואפילו הצבע של האסלה שכבר מזמן לא חייב להיות לבן.

אם לא להשקיע יותר מדי זמן בעיצוב חדר האמבטיה, אז כדאי לרכוש פריטים מעוצבים מראש שישדרו את האווירה הדומה לספא מבלי שתצטרכו לעשות שום עבודה בעצמכם. רק בחירה של הפריטים הנכונים, הם אלו שכבר יכולים לעשות את ההבדל וליצור לכם חדר אמבטיה מושלם.

המאמר נכתב בשיתוף איזיטאפ האתר המוביל בישראל לכלים סניטריים.

בחירת אסלה
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
מורנו לוי
מורנו לוי

מורנו לוי בעל חברת מורנו ובניו שיפוצים מנגיש לכם מאמרים איכותיים שיעזרו לכם לשפר את הידע בעולם הבינוי, השיפוץ והקבלנות. אנו מאמנים שלקוחות המודעים לתחום, יוכלו לזהות ולמנוע תקלות או ליקוים ולעלות על כך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר